ettanochjag

Ojojoj

Kategori: Allmänt

Nu har det då hunnit hänt mycket sen sist, operationen blev av den 17 okt 2011. I morgon är det ett år sedan. Tänkte om jag skulle börja om helt med en ny blogg eftersom jag inte har skrivit något på ett år? Men nej låter det gamla vara kvar :)

Operationen gick (mellan tummen och pekfingret) rätt okey, har fortfarande problem med örat men tumören är iaf borta.

Är även snart klar i skolan (yaay) Går nog ut nu i December om jag har tur.
Har skaffat på helt underbara praktik platser som jag STORM trivs på. Synd att jag bara har det till December :/

Måndag- Tisdag är jag på en körskola
Torsdag - Fredag på Meka :)
Vart tänker jag dock inte tala om hehehehe.

Söker jobb lååångt upp i landet där vintrarna är längre men sommaren är varmare :)
Hoppas att det blir flytt i slutet av December

Kommentarer


Kommentera inlägget här: