ettanochjag

Slut på skola, slut på praktik. Snart jul och ja allt det där

Kategori: Allmänt

Nu så är det slut på skolan (ÄNTLIGEN)
Gjorde klar sista dagen den 20de dec och nu tänker ag aldrig återvända till det helvetes platsen.
Kommer dock sakna mina praktik platser som var MEKA Bjursås och Nordstans bil och mc skola.
Ska ni ta körkortet rekommenderar jag nordstans. Personalen är guld värld och så snälla som man kan bli.
Priserna är rimliga tycker jag och man får en upplevelse att minnas :)
Meka var trevlig med, jag trivdes som bara den där med :) Så blir bilen sjuk åk dit ;)
Har fått jobb uppåt i landet, yaaaaay flytten sker nog den 7de januari, så lite smått stressad är jag. men det löser sig nog.
Min underbara boss är morgontrött och sover just nu gott på mina fossingar och bara njuter av livet. Hoppas verkligen vi ska trivas och känns skönt att ha en beskyddare med sig när man ska bege sig ut i livet och fånga nya upplevelser :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: